Early Booking 20%

Reducere Early Booking de 20 % calculată din tariful de bază al hotelului pentru un sejur de 7 nopţi. Reducerea nu se aplică la tariful zborului sau a altor servicii și este posibil să nu se aplice pentru toate datele de cazare.

Pozele au caracter orientativ
CALCULEAZA TARIF
Egipt - Vezi harta

Barcelo Tiran Sharm Resort Sharm El Sheikh

Foarte bine 8,7din 9 comentarii
Alege data de plecare

Tarife/persoana/pachet X nopti Barcelo Tiran Sharm Resort, Egipt

Alege structura de ocupare
Orar de zbor
Bucharest
Male
1 stop
08:15
05.01.2021
12:45
05.01.2021
Male
Bucharest
1 stop
09:15
10.01.2021
13:45
10.01.2021
TOTAL:

Barcelo Tiran Sharm Resort Sharm El Sheikh

Amplasare

Acest hotel se află la Sharm el-Sheikh, chiar pe plajă.

Dotări

Clienții au la dispoziție 345 de camere intr-o clădire principală cu 3 etaje și 7 clădiri auxiliare. La recepția din zona de primire personal ce vorbește mai multe limbi vă stă la dispoziție pentru orice fel de ajutor. Facilitățile hotelului cuprind o cameră de bagaje, un seif și un bancomat. In spațiile comune, conexiunea Wi-Fi le oferă clienților acces (gratuit) la internet. Un supermarket și un magazin de suveniruri și alte magazine oferă distracție la cumpărături. Locul de cazare are o grădină frumoasă și un loc de joacă. In cazul in care călătoresc cu mașina, clienții pot să parcheze intr-un garaj (contra cost) sau in parcare (gratuit). Printre celelalte oferte se numără un serviciu de ingrijire a bebelușilor contra cost, servicii de bonă, un serviciu de transfer, room service 24h, un serviciu de spălătorie, un coafor, o spălătorie de tip self-service, serviciile unui valet și un autobuz propriu pentru navetă.

Locul de cazare

Un aparat de aer condiționat și un sistem de incălzire creează o atmosferă plăcută in camere. In majoritatea spațiilor de cazare clienții beneficiază de vedere spre mare de pe balcon sau de pe terasă. Camerele dispun de un pat dublu și de o canapea. Sunt disponibile dormitoare separate. De asemenea, pot fi puse la dispoziție pătuțuri pentru bebeluși și paturi suplimentare. De asemenea, sunt disponibile un seif, un minibar și un birou. Pentru a inlesni aprovizionarea ocazională prin mijloace proprii, in spațiile de cazare există un minifrigider și un aparat pentru cafea/ceai. Clienții au parte de mai mult confort și datorită setului de călcat. Echiparea este completată de un telefon, canale prin satelit și WiFi (contra cost). Clienții pot să apeleze la serviciul de pregătire a camerei pentru somn. In cameră se găsesc și papuci de casă. Băile dispun de un duș, de o cadă și de o cadă cu hidromasaj. Un uscător de păr și halate de baie sunt disponibile pentru folosința zilnică. Articolele de cosmetică creează un confort deosebit in băi. Unitatea de cazare oferă camere de familie și o cameră de fumători.

Sport/divertisment

5 piscine exterioare promit improspătare și inviorare. De asemenea există bazine pentru copii. O cadă cu hidromasaj imbie la relaxare, iar barul piscinei/snack-barul oferă forțe noi intre reprize. Clienții iși pot savura concediul pe terasa insorită cu șezlonguri și umbrele. Cei ce vor să facă mișcare pot alege intre tenis, volei de plajă și minigolf. Clienților hotelului li se propune un program vast de sporturi acvatice, printre care windsurfing și iahting, precum și contra cost plimbări cu scuterul acvatic, hidrobicicletă, plimbări cu banana și scufundări subacvatice. Locul de cazare le oferă iubitorilor de sport și multe activități in interior, și anume o sală de fitness, tenis de masă, biliard, un joc de darts, gimnastică și aerobic. In unitatea de cazare sunt propuse diverse oferte de relaxare, ca de exemplu spa, saună, baie de aburi, hamam, salon de infrumusețare și terapii prin masaj. Alte oferte de petrecere a timpului liber includ un program de recreere, un miniclub, o minidiscotecă, muzică live, o discotecă și un club de noapte. Copyright GIATA 2004 - 2023. Multilingual, powered by www.giata.com for client no. 128259

Mancare

Locurile unde se poate lua masa cuprind 3 restaurante, o cafenea și un bar. Băuturile răcoritoare de la barul de pe plajă creează momente minunate. Hotelul oferă pentru masă demipensiune și regim all inclusive. Se oferă micul dejun, pranzul și cina. De asemenea, locul de cazare pune la dispoziție gustări. Unitatea de cazare oferă un sortiment de băuturi alcoolice și nealcoolice.

Carduri de credit

La hotel sunt acceptate următoarele carduri de credit: American Express, Visa, Diners Club și MasterCard.

Facilitati:
  • Internet
  • Parcare
  • Fitness
  • SPA
  • All Inclusive
  • Piscina
  • Situat pe plaja
  • Recomandat familiilor cu copii

Întrebări frecvente despre Barcelo Tiran Sharm Resort

Recenzii
Nota acestui hotel este bazata pe 9 comentarii
8,7
  • Personal hotel
    9.3
  • Cazare
    8.7
  • Locaţie
    8.7
  • Raport calitate-preţ
    8.7
  • Mâncare
    8.4
Romania
16 Noiembrie 2023
10 Exceptional

Totul a fost ok.

Nu am aspecte negative.

Familie cu copii
Romania
20 Iulie 2023
10Exceptional

Este amplasat in golf, curatenia, amabilitatea personalului.

Familie cu copii
Romania
6 Iunie 2023
8Foarte bine

amabilitatea personalului

In primul rand nu mi-a placut ca am avut zborul din Romania foarte devreme, ceea ce ne-a creeat un disconfort foarte mare. Am fost nevoiti sa asteptam mai mult de 5 ore in holul hotelului pana am primit camerele. Treziti de la ora 2 am in Romania si primind camera la hotel dupa ora 15.30.... a fost ingrozitor de obositor. Poate nu ar fi rau pentru agentia dvs sa ia in considerare acest aspect. Un alt aspect neplacut este legat de Ahmed, reprezentantul agentiei partenere MTS, de la care am achizitional 2 excursii, una la Cairo- Piramide, cu avionul. Intentionat a omis sa ne spuna, inainte de achitarea excursiei, despre cheltuielile suplimentare pe care trebuie sa le facem. De exemplu nu ne-a spus ca urmeaza sa platim taxa de viza, ca in programul excursiei este inclusa o plimbare pe Nil care trebuie achitata acolo.... Deci rusine!! Am fi mers oricum la piramide, acesta fiind un obiectiv decis de acasa. Am fost foarte, foarte multumiti de ghidul vorbitor de limba romana Mahmud.Tot in legatura cu aceasta excursie as vrea sa va informez ca la intoarcere avionul spre Sharm El Sheik a avut intarziere 2 ore si jumatate. In loc sa plecam la ora 21 am plecat la 23.30. Amuzant nu?! Nu am achizitionat excursia cu autocarul pentru ca petreceam prea mult timp pe drum. Asa, cu avionul ne-am gandit ca 45 de minute plus o ora inainte in aeroport e mult mai bine. Eh, uite ca am ajuns la ora 19 in aeroport si la hotel la ora 0.45. Una peste alta timpul a fost identic cu cel pe care l-am fi facut cu autocarul si am fi economisit 100 de euro de persoana. Despre Hotel, nu mi-a placut atitudinea personalului de la receptie, total diferita de cea a celorlalti colegi de-ai lor care nu mai stiau cum sa te faca sa te simti bine. Plaja lata, frumoasa, cu corali dar baie se face doar intr-o zona restransa, intr-un colt al plajei. Cu toate astea a fost un concediu placut.

Grup de prieteni
Romania
17 Mai 2023
7,6Bine

Ambianta și plaja

Cuplu
Romania
6 Mai 2023
10Exceptional

Mi-a plăcut amabilitatea personalului, educația lor și hotelul în sine

Cuplu
Romania
6 Ianuarie 2022
8Foarte bine

Pozitionarea foarte buna in zona cu plaja cu nisip si acces in apa, piscina exterioara generoasa, echipa de animatori foarte ok.

Nu am avut nimic negativ referitor la hotel. ! Agentul firmei partenere MTS ar trebui sa ofere amanuntit detalii despre excursii, inclusiv aspectele mai putin placute pentru turist. De exemplu: am ales viiztarea sitului Petra din Iordania. Despre timpul necesar desfasurarii excurisiei, ne-a spus ca plecam dimineata si ne vom intoarce undeva pe la ora 11 seara. Avem de parcurs 2,5 ore cu autocarul, apoi 45 min cu barca si iarasi 2 ore cu autocarul. Dupa ce am achitat, ne spune ca de fapt plecarea este la 2 noaptea, iar mai tarziu ne-a anuntat ca plecam la ora 1 noaptea. A mai OMIS sa ne spuna ca la intrarea in Iordania se face test Covid si costa 40 USD de persoana. Am aflat acest amanunt de la un alt cuplu - Polonia - din hotel. Ei au cumparat excurisa de la agentia poloneza.. si care a costat 320 USD (dolar US) si nu 340 EURO precum MTS. Acesta este iarasi un mic amanunt dar care face ceva diferenta. Pretul excurisiei era afisat in EURO, plata cu card se putea face doar prin conversie in USD si basca, agentul ne-a cerut sa suportam inca 2,5% in plus pentru comisionul perceput de banca. Serios? Nu am mai intampinat vreodata asa ceva, cu exceptia unui amarat de butic din Paris care taxa comisionul bancar pentru tranzactii de sub 10 Euro. In total, excurisa a durat fix 24 de ore batute pe muchie. Am plecat 29.12.2021 la ora 1 A.M si am revenit la ora 1A.M. pe 30.12.2021. Putea sa ne spuna ca se consuma timp cu organizarea convoiului, ca sunt numeroase puncte de verificare ale politiei, controlul vamal se desfasoara cu multa greutate.. Toate aceste amanunte pot influenta decizia de a cumpara sau nu excursia. Daca aleg sa o cumpar, prefer sa stiu la ce sa ma astept si sa nu imi creeze o stare de disconfort. Unul dintre cele mai grave puncte este omisiunea despre testarea Covid din Iordania. Agentul a motivat ca " nu a stiut".. dar nu pot sa cred in ruptul capului ca un agent de turism nu are habar de asemenea lucruri. Ceilalti agenti cum de stiau acest amanunt? Desigur, in autocar am accesat site-ul MAE si mda... in Iordania se intra cu efectuarea unui TEST PCR de catre autoritatea locala, indiferent daca esti vaccinat, ai venit cu un Test Negativ de acasa.. In rezumat, vacanta in Egipt cu Karpaten a fost ok. Nu am nimic de reprosat agentiei Karpaten. Doar partenerii locali MTS ar trebui atentionati despre practicile/nivelul informatiilor furnizate la vanzarea excursiilor optionale. O zi frumoasa!

Cuplu
Romania
11 August 2021
8,8Fabulos

Pozitionarea acestuia la malul marii

Prosoape de plaja vechi

Cuplu
Romania
25 Iulie 2021
8Foarte bine

-pozitionarea -mancarea -paturile din camere -piscina privata -plaja

-in camera era o usa care facea legatura cu camera alaturata (incuiata), dar prin care se auzea tot ce se intampla la vecinul; -in baie, dusul nu avea usa - design open space, presupun. Astfel, se inunda partial baia dupa fiecare dus. Probabil din acest motiv usa de la baie arata ca dupa razboi' -majoritatea personalului nu stie engleza decat la nivel de "hello"; -doar in dreptul anumitor (30%) alimente era scris pe hartie ce reprezinta, personalul incapabil sa explice ce urmeaza sa-ti puna in farfurie intrucat ei cunosc doar araba si rusa, nu si engleza; -personalul Spa-ului extrem de insistent.

Cuplu
Romania
14 Aprilie 2021
8Foarte bine

Priveliștea, amplasamentul.

Nerenovat ,

Cuplu
Conditii de rezervare la Barcelo Tiran Sharm Resort Sharm El Sheikh

Conditii de inscriere:
- Pentru efectuarea unei rezervari pe produsele Karpaten Turism este nevoie de copie CI a titularului de contract, pe numele caruia urmeaza sa se emita toate documentele de calatorie.
- Asigurarea storno (optionala) se poate incheia doar in aceeasi zi cu contractul de prestari servicii.
- Pentru pachetele cu reducere de Early Booking, modificarile de nume nu sunt permise.
- Documentele de calatorie (vouchere, bilete de avion, etc) sunt transmise catre turisti dupa efectuarea platii integrale si nu mai tarziu de 3 zile inainte de data plecarii.
- Infantii platesc doar taxele de aeroport si nu beneficiaza de loc in avion.

Conditii de inscriere:
- La inscriere se achita un avans minim de 20% din valoarea totala a pachetului, nerambursabil in caz de anulare;
- Diferenta de 80% se achita cu pana la 30 de zile inainte de data inceperii excursiei.

Conditii de anulare:
- 20% penalizare pentru anularea cu mai mult de 30 de zile inainte de plecare;
- 100% penalizare pentru anularea cu 29 – 0 zile inainte de plecare sau no-show.

Conditii de calatorie in Egipt
Ultima actualizare: 28-05-2024 17:47:52

Condiții de călătorie Egipt

Bine de știut atunci când călătorești!

 

  1. Înainte de a călători

Documentele de călătorie 

Pe lângă voucherele de cazare și biletele de avion este bine să vă verificați și documentele de călătorie înainte de a merge la aeroport. Trebuie să aveți în vedere că accesul în Republica Arabă Egipt este permis doar în baza unui pașaport (electronic sau temporar) cu o valabilitate de minim 6 luni de la data intrării pe teritoriul Egiptului și două pagini libere.

Înainte de a intra pe teritoriul Republicii Arabe Egipt trebuie să completați o fișă de intrare cu principalale date de identificare, scopul și durata vizitei. Este important să oferiți informațiile complete și corecte, pentru că în cazul unor neconcordanțe autoritățile egiptene vă pot refuza intrarea în țară.  Aceasta se poate completa fie în avion, în funcție de compania aeriană, fie direct pe aeroport, la sosirea în Egipt.

Ultimul pas pe care trebuie să-l faceți este în ceea ce privește accesul pe teritoriul Egiptului (Hurghada, Marsa Alam) este taxa de viză (obligatorie indiferent de vârstă). Pentru cetățenii români aceasta se obține în aeroport, costul acesteia fiind de 25 USD/ EUR direct de la ghișeele de taxe (bank) sau 28 USD/ EUR (costul include contravaloarea taxei de viză + taxa servicii aeroport) la standul partenerilor noștri MTS. Este bine de știut că plata taxei de viză se poate efectua doar în numerar și se recomandă să aveți sumă fixă.

Dacă călătoriți alături de un minor, vă rugăm să vizitați site-ul celor de la Poliția de frontieră Română pentru a afla mai multe despre documentele necesare.

În cazul cetățenilor străini, avem rugămintea de a verifica condițiile de intrare în Republica Arabă Egipt cu autoritățile competente sau cu cei de la Ambasada Republicii Arabe Egipt.

Înainte de a ajunge la aeroportul din România, vă rugăm să vă asigurați că aveți asupra dumneavoastră pe lângă documentele oferite în agenție, pașaport și asigurarea medicală de călătorie. Pentru Egipt este obligatoriu să aveți o asigurare medicală cu o valoare a asigurarii de minim 5.000 Euro.

Vă rugăm să acordați o atenție deosebită și pregătirii bagajelor. Majoritatea pachetelor noastre includ un bagaj de cală de 23 kg (anumite companii aeriene permit maxim 20 kg) și un bagaj de mână pentru persoanele cu vârsta de peste 2 ani. Copiii până la 2 ani (infanți) pot transporta 1 cărucior pliabil gratuit. În cazuri excepționale, 1 (un) cărucior pliabil poate fi acceptat gratuit pentru copiii cu vârsta de până la 4 ani, dacă confortul copilului depinde de acesta. Copiilor până la 2 ani (infanți) li se permite gratuit 1 bagaj de până la 10 kg şi a cărei sumă a dimensiunilor nu poate depăşi 115 cm. 

În cazul în care aveți nevoie de un bagaj special (echipament de kitesurfing, echipament golf, etc.) vă rugăm să ne contactați cu minim 7 zile înainte de data de plecare, pentru a evita refuzarea acestuia în aeroport.

Vă reamintim că condițiile de intrare în Republica Arabă Egipt pot suporta modificări, de aceea vă recomandăm ca înainte de a călători să verificați întotdeauna condițiile de călătorie cu autoritățile sanitare și de frontieră oficiale și să vă asigurați că aveți cele mai recente informații. Este responsabilitatea dvs. să fiți la curent cu restricțiile de călătorie relevante, pentru a vă asigura că sunteți eligibil pentru a intra într-o țară și că sunteți apt de călătorie.

  1. În timp ce călătorești

Zborul România – Egipt 

Pe durata zborului avem rugămintea de a respecta politica companiei aeriene. Dacă transportatorul consideră că unul dintre pasageri are un comportament care ar putea afecta aeronava, persoanele sau bunurile din aeronavă, transportatorul poate lua măsurile necesare pentru a preveni continuarea unei astfel de comportări, inclusiv constrângerea. Pasagerii pot fi debarcaţi şi li se poate refuza călătoria de continuare în oricare punct şi pot fi daţi în judecată pentru ofensa adusă la bordul aeronavei.

 

Dacă întâmpinați dificultăți la preluarea bagajului de cală pe Aeroportul din Egipt, avem rugămintea de a vă adresa companiei aeriene cu care ați călătorit, precum și Biroului Lost & Found amplasat în sala de recuperare bagaje a terminalului Sosiri. Vă reamintim că reprezentanții Karpaten și partenerii locali nu au acces în interiorul aeroportului, însă trebuie să-i contactați pentru a vă aștepta la transfer.

Pasagerii cu bagaje atipice vor fi incasati suplimentar si pentru transfer, acestea necesitand mai mult spatiu de depozitare.  Atasat aveti costurile suplimentare (Extra Luggage) !

 

La hotel

Ajunși la hotel, trebuie să aveți în vedere că în general check-in-ul se efectuează după ora 14:00, iar check-out-ul până la ora 12:00. Camerele sunt distribuite la recepție în funcție de disponibilitate. În unele cazuri există posibilitatea de a se efectua early check-in, dar pot apărea costuri suplimentare.

Vom încerca să îndeplinim fiecare solicitare specială solicitată din țară, însă trebuie avut în vedere că unele hoteluri pot considera patul dublu (matrimonial) două paturi de o persoană alipite. Patul suplimentar diferă în funcție de hotel și poate consta într-un pat de o persoană, pat pliant sau canapea. Un alt aspect important când vorbim despre camerele cu vedere la mare este că acestea nu garantează o vedere totată/ directă către mare. 

În cazul în care aveți nemulțumiri legate de cazare sau alte servicii ale hotelului, vă recomandăm să vă adresați direct recepției hotelului pentru a solicita o rezolvare. Suplimentar, vă puteți adresa și reprezentantului local sau ne puteți contacta direct.

Pentru cină, ținuta decentă este obligatorie. Domnii au acces cu pantalon lung și încălțăminte închisă (nu în pantalon scurt și papuci sau sandale), iar doamnele în ținută decentă.

 

Informații utile pentru timpul petrecut în Egipt

Pentru a vă bucura pe deplin de vacanța dumneavoastră în Egipt, v-am pregătit o serie de informații utile și recomandări:

  • Egiptul se află pe acelaşi fus orar cu România în perioada 26.04 - 30.10.2024.

  • Moneda națională este lira egipteană. Vă recomandăm plățile în numerar. Pe lângă moneda locală se acceptă plățile în numerar în USD/ EUR. În incinta hotelurilor sunt disponibile bancomate pentru schimburi valutare.

  • Negocierea este o artă în țările arabe. Vă recomandăm să negociați atunci când mergeți la cumpărături, în unele cazuri puteți achiziționa un produs la jumătate din prețul inițial. Dacă doriți să evitați aceste situații, puteți merge la magazinele marcate cu prețuri fixe.

  • Bacșișurile nu sunt obligatorii (excepție bacșișul pentru croazieră pe Nil - se achită la fața locului), dar se încurajează.

  • Apa de la robinet nu este potabilă. Utilizați doar apă îmbuteliată pentru băut, dar și pentru spălatul pe dinți sau spălatul fructelor.

  • În cazul în care suferiți de deranjamente locale, nu vă panicați, puteți folosi în siguranță medicamentele locale. „Tranzitul călătorului” este o afecțiune des întâlnită atunci când vizitați o nouă regiune geografică.

  • Îmbrăcămintea din fibre naturale, precum bumbacul sau inul, în culori deschise sunt ideale pentru vizitele în oraș sau când alegeți să faceți o excursie opțională. Dacă alegeți să mergeți în deșert este indicat să aveți încălțăminte ușoară și închisă, nu sandale. Pălăriile și ochelarii de soare sunt obligatorii, la fel și crema de protecție solară cu factor ridicat. 

  • Femeilor le recomandăm să adopte o îmbrăcăminte decentă (umerii acoperiți și fără decolteu) atunci când ies în zonele publice.

  • Costurile pentru apelurile telefonice/ mesaje/ internet sunt ridicate dacă alegeți să folosiți rețeaua mobilă din țară. Vă recomandăm să achiziționați o cartelă locală. Un alt aspect important este faptul că apelurile nu sunt disponibile în aplicația Whatsapp.

  • Adaptoarele nu sunt necesare, prizele fiind de tip C și F – prize rotunde cu două prinderi. Tensiunea standard este de 220V.

  • Pe teritoriul Republicii Arabe Egipt este interzisă folosirea dronelor.

  • Transportul cu taxiul nu presupune costuri mari în Egipt deși în zonele dezvoltate turistic mai sunt șoferi care încearcă să solicite tarife mai mari. Este recomandat să comandați un taxi la recepția hotelului și să agreați prețul înainte. La fel și în cazul în care reveniți la hotel, întrebați întâi care sunt costurile. Serviciul UBER este în prezent operațional în Cairo, Alexandria, Hurghada, Mansoura, Tanta, El Gouna, Zagazig și Damanhur.

 

  1. Ce să faci la întoarcerea în România

Odată ajuns în Aeroportul din Egipt, trebuie să aveți în vedere că pentru toate bagajele de cală pe ruta Egipt - România aveți obligativitatea de a le înfolia. Înfolierea acestora se face doar în aeroport, înainte de a le preda la biroul de check-in. Taxa de înfolierea bagajelor de cală este de aproximativ 5 EUR/ USD pe bagaj și se achită la fața locului.

De asemenea, feedback-urile sunt mereu binevenite, de aceea ne-am bucura dacă în urma vacanței dumneavoastre vă găsiți câteva minute pentru a ne împărtăși părerile dumneavoastră. 

  1. Date de contact și link-uri utile

Ministerul Afacerilor Externe – Condiții de călătorie în Republica Arabă Egipt

 

Ambasada României în Republica Arabă Egipt

Adresă:6, El-Kamel Mohamed Street, Zamalek, Cairo

Web: http://cairo.mae.ro/ 

Telefon call-center (informații consulare pentru cetățeni români): +202 2735 53 26

Telefon de urgență: +202 2735 95 46

 

Hoteluri similare
Alte statiuni din Egipt